İlk gebeligimde 9 ay şiş ve neredeyse çoğunu kabizlikla geçirdim çok hareketli olmama rağmen bende patlayacak gibiydim şuan 5 haftalık görünüyor muayene olmama rağmen kanda çıkana göre ama şimdiden aşırı rahatsız hissediyorum ilk gebelikte ilktir diye demiştim ama bunda daha fazla şişlik oldu midem taş gibi yemekte yiyemiyorum ama ne olursa olsun sisim vücut kendini mi hazırlıyor ne oluyo anlamıyorum şuan sabahları çok rahatım ama bu saatlerde sanki 9 aylık hamileyim