FatmaZehra06 16+4 haftalık olduk aşırı İştahsızlık var yemek yiyemiyorum nasıl açılır bu iştah yaşayan var mı ?
Fatmanur_0416 FatmaZehra06 benim 14.haftada başladı kilo alımında artış iştah normalden fazla arttı 20+4 oldum yeni yeni normal hayattaki yeme şekline döndüm 5 haftadır yiyemediğim kadar yemek yedim
FatmaZehra06 @Havin49_ normal mı anormal mı bılemedım yani normalde 2. Trimesterde ıstah çok açık oluyor dah a kılo bıle almadım ben
Dinolisoo 18 haftada bende hala iştahsızım yiyorum ama az yiyorum az ama sağlıklı beslenmeye çalış çok yemekte iyi değil
Fuunndaaa FatmaZehra06 bende 21 haftalık oldum benimde iştahım sıfır kendimi zorlayarak yiyorum, detaylı ultrasonda bebeklere doktor haftasına göre biraz küçük dedi ne kadar yemeye zorlasamda yeterli gelmiyor demekki ikiz bebek bekliyorum sadece 4 kilo aldım bu zamana kadar 😔
annebebekelo FatmaZehra06 19+2 aynı durumdayım, hiç kilo da almadım zaten ilk 4 ay kustum, doktora sorduğumda doktor merak etme o bir şekilde senin kanından besleniyor diyor ama benim de içim rahat etmiyor artık. Ve keyifle yemek yemeyi özledim🥹
elinaz1 FatmaZehra06 16. Haftadan sonra kilo almaya başladım yavaş yavaş açılıyor iştah önemli olan bebeğin kilosu bebekte sıkıntı yoksa kilo almıyorum diye üzülme bol bol su iç çiğ badem avakado muz tahin ceviz yemeye çalış 🙏🏻
Kvssrr FatmaZehra06 ben kızımda 25 kilo aldım şuan cınsıyet erkek 5 kilo verdim ayrıyetten geride almadım 33 haftalıgız ama bebegı beslıcek muz yogurt badem ve meyve yıyorum hurmaya başladım gunluk inşaallah gelişimi iyi olur