Deletedmom05 Kızlar 2 gündür ağrım var özellikle akşamları oluyor. Düşük riskim felan olmadı hiç. Ama böyle hamileliğimden beri ilk kez oluyor. Sizde de oldumu bu haftalarda nedeni nedir. Bilgisi plan varsa yardımcı olsun..
Tugcecantfn Deletedmom05 Nasil agrin var canim kasiklarda batma gibi mi benimde oyle agrilarm var 2 haftdr doktoruma sordum rahim genisledigi icin olur dedi boyle bisey mi sendeki agri
Mommieess Deletedmom05 kasık ağrıları normal karşılanıyor bu haftalarda. Rahim genişliyor. Endişe etmeyin ama tabiki dayanılmaz boyutta bir ağrıysa doktorunuzla görüşün. İnsan herşeyden tedirgin oluyor ama bazı ağrı ve belirtileri görmezden gelmek gerekiyor gebelikte 🤗🤰🏼
Deletedmom05 Mommieess Öyle imiş canım dun çok araştırdım. Ciddiye alıp gitmedim yarın zatn randevum var o zaman sorarim
Gamze023 Benimde 14+3 doktor ara ara olur genişlemeden dedi aynısı bendede oluyor bi anda agrı ve üşütmüş gibi bi sancı gecıyo
Gizemimi Kızlar bendede sabah oldu suan 11+5 im normalmi bu yastık koydum ayağma şuan kasıklarım ağrıyor