Bbgg Gulo06 geçmiş olsun 🙏🏻daha önceden fark edilmemiş miydi acaba ? üstte kalsın diye yazdım ama muhtemelen cişini yapamamıştır haftaya tekrar bakalım dedi mi doktor ?
Daisyy000 Gulo06 Korkmayın ilk oğlumda vardı 5 aylıkken kapandı. Şimdi 2. Ye hamileyim onda da var. Erkekse erken sünnet ettirin böbrekleri rahatlar. Genelde doğduktan sonra kendiliğinden kapaniyor
balbocegii Gulo06 hiç kafanıza takmayın benimde oğlumun öyleydi doktuktan sonra baktırdık taşta çıktı sağda solda açıklıkta çıktı 1 yıl içerisinde kapanıyor hep kontrole gidiyorduk halada gidiyoruz
Gulo06 Bbgg yok canım öyle bişey demedi ama sıkıntı olmaz dedi ama kafama takıldı detaylı felan da girmiştim
Bbgg Gulo06 daha önce böyle şeyleri çok okudum da çişini yapmadığından oluyormuş birkaç haftaya geçiyormuş herhalde , geçer Allah büyük doktor zaten sıkıntı olmadığını söylemiş doktorunuza güvenin 🌸