mom28_ bugün 6. Günümdü yarın 7. Günüm artık transfer günü hariç. Çok belirtim kalmadı artık ilk günlerde olduğu gibi değil kasık ağrılarım bitti. Sabah bir iki öksürdüm ve bıçak saplanırdan daha acı kramp girdi kasıklarıma. Resmen bağırdım ağrıdan. Neyin nesi bilmiyorum hayra yormak istiyorum sadece