Nisanmomy bebem1905 bende tüp bebek ile hamile kaldım. Ben ilk göğüslerimden anladım. Göğüs çevrem büyümeye ve rengi koyulaşmaya başlamıştı
ghostty bebem1905 ben de yakın zamanda tüp bebekle hamile kaldım. 10 haftalığım. Transferden sonra sürekli kasık ağrım vardı ve regl olacagım falan sanmıştım. Göğüslerde de hassasiyet ve meme halkasında koyulaşma da olmuştu. Ama kullandığım progestan etkisi olabilir diye düşünüyordum.
Nisanmomy Qwert2211 ilk günler regl olacakmışım gibi sancılarımve göğüs ağrılarım oluyordu. Transferin yaklaşık 10. günü civarlarında fark ettim. Birde koyulaşan kısımda minik nokta şeklinde kabarmalar vardı. Bazılarında hiç belirti olmuyormuş. Herkesin bünyesine göre değişiyor. Hakkınızda hayırlısı olsun 🌸
bebem1905 ghostty ben9. Günümdeyim benim başından beri sağ kasığıma batma yapıp belimden çikiyor ağrı göğüslerimde çok ağrı var ama uçlarında ve etrafında büyümeleri var ama koyulaşma yok yani kullanılan ilaçlarda bu belirtileri yaratabilir miş
Qwert2211 Nisanmomy benimde 4. Günüm transferin. Her an regl olacak gibi ağrım var göğüs hassasiyeti de ilaçlara başladığımdan beri zaten war. Tek fark olarak koyulaşma geldi onu gözlemleyeyim bende teşekkür ederim
tubbis Ben de tüp bebekle hamile kaldım ama hiçbir belirti arama çünkü kullandığın ilaçlar hepsi birer belirti yaratıyor,ben 10.gün lekelenince yerleşme diye düşünmüştüm 12.gün kan verince öğrendim yani kendini rahat bırak belirtilerin ilaçların etkisi
ghostty bebem1905 evet o yüzden ilaçlar mı nedir insan ayırt edemiyor . Çok belirti arayıp kıyas yapmamaya çalışın. Kaçıncı gün embriyosuydu sizin