Kızlar daha öncesinde de Tarlusal kullanmıştım 1 kez, şimdi yeniden kullanıyorum 28 gündür regl olamadım ve idrar testleri negatif çıktı. Yumurtlama görmeden hamile kalamayacağım için ben de söktürmesi adına Tarlusala başladım fakat 1-2 gündür kasıklarımda doluluk ve ağrı var. Hapşurduğumda sanki kasıklarım patlayacakmış gibi geliyor. Önceki kullanmamda ağrı yaşamamıştım. Siz de kullandığınız dönem ağrı oldu mu sökülene kadar yoksa bir anda mı söküldünüz ?