Kalbimde Benim normal doğumdu ilkinde olmadı ama ikincide kollarım ayaklarım aşırı şişti patlayacak gibi gebelikte de ödem çoktu doğumdan sonra ondan kat kat şişti doğuma girerken taktıkları bileklik koluma gömüldü yırtıp çıkarmıştım sebebini anlamadım ama 1 haftaya inmişti