Efenin_Annesi09 Simgee987 değişir bende post açtım bununla alakalı 11 haftada tahmini kız dedi 14 haftada kesin erkek dedi özel bu arada gittiğim hastane
penbe_karisi Genelde iyi doktorlar yüzde 99 der kız denildiyse genelde ileriki haftalrda değişiyor ama dediğim gibi iyi bir hekimsee degişme olasılığı düşüktür
Simgee987 penbe_karisi ilk defa gittim bu doktora canım ama erkek hissediyorum inanamadım banada çok erken geldi
havvaoz29 Yaaa banada 18.hafta doktor kız dedi net şekilde başka bir doktor 20.haftada erkek dedi şuan hala belli değil