CerkesMaria Kızlar kuruma çizgisi mi ne dersiniz sabah ıse gıtmeden yaptım geldıgımde farkettım cızgıyı @kumsalanne @mom28_
mystery94 CerkesMaria kuruma çizgisi nedemek oluyor benim 9 gün var reglime ama fena kasığım ağrıyor 29 30 pik oldu 2 pik oldu şimdi yapsam erken gebelik testinde belli olur mu
dlnsmsek CerkesMaria 2 gün sonra tekrarla testi eğer daha belirgin olursa pozitiftir 7 haftalık hamileyim bende 5 gün kala yapmıştım böyle çıkmıştı
Dmlirmak CerkesMaria kuruma gibi duruyor canım ya sabah ilk idrarla yap beş dk içerisinde herhangi bir çizgi çıkıyorsa vardır sonrası hep kuruma çizgisi çünkü hayırlısı olsun
mom28_ CerkesMaria ya bende eskiden 1 gün beklettigim oluyordu kuruma çizgisi bile olmuyordu böyle net bembeyaz oluyordu şuan şüphelendim testin markasından mı bilmiyorum ama yarın veya diger gün erken gebelik testi yap
mystery94 CerkesMaria aaa hiç böyle birşey duymamıştım yani bu gebelik testi mi ovulasyon değil demi gebelikte böyle kuruyunca mı belli oluyormuş
dlnsmsek CerkesMaria yani istediğin için döllenme yaşıyor olabilirsin ama üzüntüye kapılmak istemiyorsan regli gecikmesini bekle
CerkesMaria Nevagibi gozlerım şaşı oldu zaten kulağımda tıkandı duymuyorum 🤣 ıyıce elden ayaktan dustum hala bebe derdındeyım
Nevagibi CerkesMaria ahhss psikoloji kalmamis ki bize ne olursa olsunda pozitif görelim yeter derdindeyizz :)