Dinolisoo okuduğumu cok iyi anlıyorum ama bende sana diyorum ki asıl sen yanlis düşünüyorsun aksine çoğu kişi kizi olmuyor diye üzülüyor erkek isteyen taraf az aslinda . Ama sende tam tersini iddia etmeye devam ediyorsun . Şurada bi anket açsak kiz erkek isteyenler diye %80 i kiz isteyecek adım kadar da eminim de iştee anlaşamayacagiz bu konuda neysee