Kızlar ,34+2 elendim ben sezeryanla 5 Kasım doğum yaptım sezeryandan çıktıktan kaç gün sonra rahat yürüyorsunuz nasıl atlatıyorsunuz ben kendimi çok fazla sıktığım için sağ kol tamamen felç gibi hissediyorum geçmiyor asla yürüyorum ama çok zorlu geçiyor uzandığım zaman sanki karnımda baloncuklar atıyor