Ben zaten 3 aydır Regl olmuyorum bu süreçte kan testi de verdim normal gebelik testi de yaptım hep negatif çıktı dün gece kırmızı kan geldi az bişey Regl olduğumu düşündüm ama devamı gelmedi bugünde pembe akıntım oldu hep yerleşme kanaması olabilir mi acaba ne zaman test yapmalıyım