AuraMomB Merhaba, geçmiş olsun 🌸
Ben de 22. haftada serklaj oldum. Yeni olduğum zamanlarda ben de çok korkup endişeleniyordum. Sürekli yattım, ağır işler yapmadım, kendimi dinledim. Sık sık iç çamaşırımı değiştirdim, günde en az 2 litre su içtim. Enfeksiyondan korunmamız gerektiği için bu konulara çok dikkat ettim.
Ayaklarını üşütmemeye özen göster, hafif sancı hissettiğinde pozisyon değiştirip dinlenmeye çalış. Kolay bir süreç değil, gerçekten çok sabır istiyor. Ben de uzun zamandır evdeyim, bazen çok bunaldım ama inan, sonu güzel olacak inşallah.
Şu an 33. haftanın içindeyim, hâlâ dikkat etmeye devam ediyorum. Stresten uzak durmaya çalışıyorum çünkü ufak bir stres bile hemen karın ağrılarına neden olabiliyor. Sen de kendine iyi bak, elinden geleni yap — gerisi takdiri ilahi. İnşallah sen de bebeğini sağlıkla kucağına alırsın 🤍