Esin9494 Merhaba arkadaşlar idrar tahlili hamilelikte kaç kere yaptırdınız ve devlette hangi bölümden randevu almak gerekiyor ? Aydınlatırsanız sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden.
zaman0686 Esin9494 bence kan testi yaptır canım kesin ve net özelle de gitmene gerek yok devlet hastanesinin aciline git kasıklarımda ağrı var de hemen yaparlar inşallah vardır hayırlı olsun sağlıkla 🙏
Esin9494 Anneballari58 ben gidiyorum özel ve devlet ikisine de ilk hamile olduğumu öğrendiğim de yaptırdım sadece kimse tahlil istemedi.
Anneballari58 Esin9494 söyle canım idrar bakalımmı de yok derse yanma var de yaparken 😊 bilmiyorum ben baktırıyorum
Saratln Esin9494 canım bende doktor istedi ilki rutin kontrol herkese yaptırıyoruz dedi. İkincisinde akıntım geldiği için enfrksyon olabilir mi diye baktı heralde. Bugün tekrar gidicem bakalım1.