Merhaba arkadaşlar 4 yaşındaki oğlumun ismi Efe ve 34+3 haftalık hamileyim 2.ogluma eşim cihan ismini seviyor o olsun diyor bende yiğit istiyorum sizce hangisi güzel fikir verin oğlumun ismiylede uyumlu olsun istiyorum birazda biri efe biri yiğit olsun daha mantıklı geliyor bana sizinde fikrinizi almak istedim🤭💙💙