melissa0615 Kızlar benim 3. Gebeliğim aklım çıkıyor ki diğerleri gibi olucam diye 2 çocuğum da var inşallah mide bulantısı kusma yaşamam kimse yaşamasın var mı bulantı kusma olmadan devam edeeen ve cinsiyetleri 🤭🥹
melissa0615 newchapter kız sus maşallah bende daha 5. Haftadayım zaten şuan olmaz da 1 2 haftaya da olmasın 😂
melissa0615 betulmommy 2 erkek evladım var ikisindede bulantıdan kafam kalkmıyordu maşallah inşallah bu sefer belirtisiz geçer 😂
ikicocuklu-61 Ben kızımda da hiç kusmadım şimdi de kusmadım korkulacak değil şükür edilecek bişey bence 😂😂
melissa0615 ikicocuklu-61 ay 2 erkek doğurdum ama her gören bu bulantıya kesin kız diyorlardı doğru değil işte neler çekmiştim
merviiisko 11+5 teyim şimdiye kadar bir kere bile bulantı yaşamadım 🧿 ara sıra mide yanmam oluyor sadece o kadar olsun 😅
dilaradoyan melissa0615 iki gebeliğimde de çok şükür yaşamadım bulantı kusma. İkiside kız bu arada cinsiyetle ilgisi olduğunu zannetmiyorum
Merveykar melissa0615 benmde 3. Gebeliğim 11 haftalığım hiç Mide bulantısı yaşamadım. 2 hamileliğimde mide bulantım çok oluyordu koku hassasiyetim bunda hiç yok. Umarm seninde olmaz cnm hala cinsiyeti bilmiyorum 2 tane kızım var
kizmizimavi melissa0615 ilk hamileligimde sadece 10 gün mide bulantım oldu sonrası çok rahattı kız bebek 🥰