Ocak ayında 4 yıl olacak bende bu hafta buraya düştüm tekrar henüz doktor muayenesi olmadım önümüzdeki hafta randevum var ama ilk kan testim 1300 2. Kan testim 2800 çıktı sonuçlara göre gebeyim ama kese kalp atışı duymadan pek inandırıcı gelmiyo hiç kendimi hamile hissetmiyorum ilk gebelikte hemen etkilerini görüp farketmistim bunda hiç bişey yok 🤔