moonmom1 Kızlar idrar tahlilinde ya da kültüründe idrar yolu enfeksiyonu çıkıp herhangi bir belirtisi olmayan var mı? Bende enfeksiyon çıktı ama belirtim yok
Merve9337 moonmom1 Bende de çıktı ama hiçbir belirtim yok doktorum önlem amaçlı antibiyotik verdi Pazartesi günü tekrar kontrole gidicem inşallah geçmiştir kaç haftalıksınız ?
MerveNur- moonmom1 bende de 2 ay çıktı antibiyotik içtim ama belirti olarak akıntıdan başka bi şey yoktu
moonmom1 Nazanemre benim de öyle antibiyotik kullandım, başka takviyeler de verdi onları da kullanıcam cuma günü randevum var inşallah geçmiştir
Sltn_2010 moonmom1 Fitili kullandım bol bol su tüketmemi söylemişti doktorum benim gebeliğin başlarında olmuştu
moonmom1 Merve9337 yaa çok güzel teşekkür ederim siz de sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebişleri 🥰