Kızlar bir haftadır ara ara sol tarafımda ağrı oluyordu nasıl anlatsam yanma hissi ile sancı gibi ama o kasık ağrısı filan değil böyle adım atamıyorum elimi bastırınca acıyodu ama 10 15 dkya geçerdi. Bugün yine aynı oldu ama daha uzun surdu bende doktora gittim alttanda muayene etti ultrasyonlada baktı biley yok. Genel cerraha yönlendirdi oda ultrasyon çekti yine biley yok. Yani muayene ederken bile cenım çok yandı ama hiç bir mantıklı neden bulunamadı başına gelen var mı şuan hala ağrım var. Hani idrara çok sıkışırsında sancı vururya biraz ona benziyo