DlstM pazar günü sabah ilişkiye girmistik gecesinde tuvalete kalktım kasık ağrım oldu Ankara'ya gittim sabahına gezdik doktor kontrolüne gittik bişey yoktu bebekte, sonra akşam dokuz gibi kendi bulunduğumuz ile geldik bir buçuk saat sürüyor yol Ankara'dan kahverengi bir leke vardı camasirimda adet olduğumda son günlerde gelen tarzdan bacaklarım, kasıklarım ağrıyordu ve çarpıntm oluyordu ki gün içinde de olmuştu. Gece üçte kanama oldu bildiğin adet kanı gibiydi hemen acile gitmiştim. Üç gün tekrarladi kahverengi geliyor ardına kırmızı geliyordu. Evet maalesef her kanama bir düşük riskidir düşük riskin var bu haftada bebeğin eşi erken ayrılabilir aşağı inebilir sen de öyle bir durum yok ama olma ihtimali var dedi doktor. Ama şuan kahverengi lekeyi önemsemiyolar açık pembe, kırmızı kanı sayıyorlar tehlike olarak