Kızlar kürtaj sonrası ne kadar sürede toparlandiniz ara ara ağrılar devam etti mi?
Haziranda da kürtaj oldum ama onda daha çabuk toparlanmistim. 3 hafta önce ikiz bebeklerimde de kürtaj oldum. 3 kez muayene oldum. En sonunuca geçen hafta sarı akintim vardı yoğun tekrar antibiyotik kullandım. İdrar yolu enfeksiyonu temizdi. Rahmin kapanmış yumurtalıklar çalışmaya başlamış demisti doktorum bir sıkıntı görmedi. Muayene sonrası kanama tekrar başladı 2 gün önce kesildi yine sarı akıntı başlamış kokusuz. Akıntı hariç ara ara benim ağrılarım oluyor karnımın ici acıyor gibi oluyor geçiyor? Bugünde belim ağrıdı biraz sizinde mi öyle oldu? Ne kadar sürede toparlandiniz