Bir defa muayeneye gittim 10 sene önce tövbe ettim. Resmen azar çekti bana çocuk düşünmüyorum dediğimde. Çocuğun olmaz felan dedi doğum kontrol kullanırsan. Çok şükür rabbime ne zaman bıraktıysam hamile kaldım ama verdiği azarı hiç unutmam. Birdaha gitmedim yanına