(33 haftalık gebeyim ve bu güne kadar hiç ağrım sızım olmadı hep hareketli bir gebeydim ) Ay kızlar üç gün önce minik bir temizlik yaptım
Biraz kapı kolu mutfak dolabı sildim ama oda ıslak mendille yani üstünkörü bir şekilde , akşamına sağ kürek kemiğim öyle bir ağrımaya başladı ki hala geçmiyor , dinlenince geçiyor ama
Kolumu kullanmaya başlayınca ağrı geri geliyor gerçekten çok kötü. Doktora da gittim bisey yapamadılar .. bu haftalarda normal mi :/ ve geçecek mi /: