lavin2121
Hayırr hiçte az değil önemli olan gelişimi kii sizin gerçekten az değil ben 38.haftamdayken bebek 2500 gr di doktorum bebeğe biraz kg aldıralım dedi ben 1 hafta boyunca ekstra dikkat ettim bugun doktor kontrolüm vardı 39+1 olduk kg su 2737 gr olmuş cok şükür doktorum daha fazla kg aldırmaya uğraşmayalım dedi normaş devam et dedi gelişimi güzelse takılmayın kiloya sonuçta düşük değil kg su her bebeğin gelişimi farklı kızım 3305 kg doğmuştu ama suan oğluma hamileyim kızım kadar yok kg su normalde erkek bebekler daha toplu olurlar 😇sağlıkla kavuşalım doğduğunda alırlar kilo