momandrabbit Bat 11 kasım, çok fazla belirti var ama umutlanmak da istemiyorum sizce sabaha yapsam çıkar mı varsa
Denizz44 Sss1947 Benimde bat 10 beklemedeyim adet belirtileri var ama gelen yok henüz inşallah adet olmam
samaa_ Sarisinkiz00 yumurtlamadan 14 gun sonra genelde adet gunun oluyo mesela 30-31 i yumurtlamaysa 14-15 kasim bat tarihin 12 kasim degil
ravelantina Bat 10 hiç test yapmadım evde lh testim vardı onu yaptım sadece kırmızılık var biraz bu ayı iyi değerlendirdik ama hiç belirtim olmadığı için korkuyorum o yüzden test yapamıyorum
elf006 aynı durum bende de değerlendirdik yunurtlama gün ve ovülasyon kırmızı çift gördüm regl daha var 16 sı ama test ne zman yaparım bilmiyorum forumda çoğunluk adet gecikince test yapmış beklemeli miyim