Selamlar kızlar. Salı günü çok açık kahverengi bir akıntı geldi hemen doktora gittik ama her şey yolunda dinlen dedi 3 gündür tekrarlamamıştı bugün sabah işe giderken öksürük krizi ardından yine gelmiş aynı şey. Bebek hareketleri devamlı ikisi de tek sefer geldi bir daha olmadı. Uzun süredir de griptim antibiyotik falan kullandım ama başına gelen var mı bu haftalarda?