Reyhannn benim egzamam resmen hamile kaldığım ilk aylar kudurdu kudurdu diyorum kuduz gibi kaşınıyordum doktora söyledim ama kortizon var kullanma Dedi belki benim düşük riskim vardı ondan demiştir siz
yinede bir sorun bende çareyi cay ağacı yağında buldum sürünce rahatlatıyor deneyin isterseniz