36+2 yiz bugün kontrolüm vardi nstde çok yoğun sancı çıktı ama ben hiç bişey hissetmiyordum. Sadece ara ara kasıklarda çok agri ve baskı oluyor geçiyor. Çocuğun baskısı cokmuş durmayacak gibi dedi doktor da zaten. İkinci nst çekildi o normal çıktı ilki gibi olsaydı sezeryana alacaktım dedi doktor 😔 biraz daha durması gerekiyor stres olmaya başladım biraz