Hayırlı olsun valla benim kese aynı fasulye gibiydi herkes erkek diyordu ama allahın izniyle kızım olacak ben diğer hamileliğimle bu hamileliğimi kıyaslayıp kendim tahmin etmiştim yabi oğlum hep solumdaydı bı sağ tarafta oğlumda hep belim ağrırdı bunda kasık ağrısı yaşadım çokça ve desimki bu farklı bi cinsiyet galiba ve geröekten öyle oldu