Merhaba 6 haftalik hamileyim. İlk zamanlar beta hcg duzenli artiyordu bende bir sure sonra baktirmayi biraktim direkt kese icin doktora giderim dedim.
Sonra saglik ocaginda tahlillerimi yaptirirken betama da baktirdim ne goreyim hesaplamama gore 1500 olmasi gereken beta 550 cikti
Apar topar doktora gittim alttan muayene etti ufak bi kese var ama beta takibi yapalim dedi iki gun arayla sonuclarim asagidaki gibi. Bir kac farkli doktora gittim kimi igne onerdi kimi kurtaj. Tecrübeli anneler yorumlarinizi bekliyorum allak bullak olduk🙏🏻 dis gebelik mi sagliksiz mi henuz belli degil tupler temiz gibi yarin yine kan vericem ve karar verilcek igne mi kurtaj mi. İgneyle cok agri oluyo diye duydum
Degerler iki gun arayla
550
585
605
Dusmuyor da boyle gidim gidim artiyor