bahar005 kesinlikle özel. İlk dogumumu özelde yaptım, 2. Hamileligimi de Allah nasip ederse sağlıkla özelde planlıyorum. Devlet hastanesindeki hiç kimseye güvenmiyorum maalesef. Özelde bakim, imkan, ilgi alaka, tavır her şey çok daha güzel ilerliyor. En azından benim gördüğüm bu.