Kızlar 27 aylık oğlumu dün denemek için göğsüme salça sürdüm ve iğrendi. Dünden beridir emzirmiyorum. Göğüslerim çok fena. Elimde dostinex var ama adetime 10 gün var onu da içemiyorum. Korunuyoruz ama yine de şansa bırakamam. Bu süt nasıl geri gidecek lütfen yardım edin. Tekrardan emzirmek de istemiyorum lütfen yardım 🙏