Kızlar 6. Haftadan itiben çok aşırı bulantı ve kusmam vardı günde 3 kere kusuyordum ama iki gün önce bütün gün toplam hiç bişey yiyemedim ve gün boyunca 8 kez kustum bunun için acile gittik ve kadın doğum muayene etti kan değerlerim normal çıktı sıvı kaybı ve mide bulantısı için bir gece yatış verdiler ve serum taktılar şuan evdeyim ve mide bulantısı yok sizce bu durumlar normal mi doktor bebek kalp atışı herşeyi normal dedi