ekncgdss grip aşısını iğne olarak yaptırırsanız hamileliğin her döneminde rahatlıkla yaptırabilirsiniz çünkü canlı aşı değil. Ama burun spreyi şeklinde yaptıramazsınız o canlı aşı oluyor. Ve aşı yaptırmanızı şiddetle tavsiye ederim şu anki salgın inanılmaz hızla yayılıyor ve çok uzun sürüyor, benim bağışıklık sistemim çok kuvvetli olmasına rağmen 1 aydır berbat bir durumdayım hala ilk günkü gibi hastayım hiç düzelme yok. Bende bu hafta yaptıracağım geç kaldım ama en azından doğum sonrası sürecimde biraz korunmuş olurum diye düşünüyorum