zeyy1111 Adetime 3 gün var testlerden biri predictor diğeri normal erken gebelik testi sanki hayalet bir çizgi görüyorum ama 🫢
zeyy1111 Masal2021  Dediğiniz gibi suya tuttum ama anlayamadım çizgiyi hala görüyor gibiyim
dalyaluna35 Negatif canim adete 3 gun kala silik cizgi cok belli olmasi gerekiyor genelde erken gebelik testlerinde gec dollenme değilse
zeyy1111 dalyaluna35 yumurtlamam bu ay biraz geç oldu yani bugün yumurtlamadan sonra 12. Gün o yüzden olabilir gibi geldi bana 😔
zeyy1111 Mavimsimavi şimdi sizin testinize bakıyordum🫢 görmek istediğim için mi bilmiyorum ama kendimde de sizde de çizgi görüyorum
hou zeyy1111 ilk attığınızdan daha belirgin çıkmış burda çizgi görünüyor sanki ben gördüm yani inşallah vardır 🙏🫠
Masal2021 zeyy1111 canim ben bu şekilde fotoyu açamıyorum ilk attgn şekilde görebiliyorum o şekilde yukleyebilirsen bakarim