Aysecolak Erkek bebek beklediğimizi öğreneli 3 ay oldu isim bulmakta zorlanıyoruz... ve hala bulamadık... Araştırmadığımız bakmadığımız site kalmadı... Bulduğumuz isimler de anlamsız çıkıyor genelde... A harfi ile başlasın istedik ama bulamıyoruzz... Yardımcı olurcusunuz lütfennn🙏🙏🙏🙏
Mlssa Aysecolak Ben erkek hissetmiştim isim bile bulmıştum ama kızım olacakmış🙏🏻😍 erkek olsaydı Uras Yiğit koyucaktım🤗 fikir olsun canım A ile değil ama 🤷🏻♀️🤗
ilaydaad23 Bizim ki Aybars olucak inşallah 🙏 ilk oğlum eymen bu ogluşuma da aybars niyetledik bakalim hayirlisiyla 🙏🤗
Zeymuh Aysecolak canım benimde oglum olacaq 23 hafta oluyor kızımın adı Zeyneb oglumun adını Zeyn koyacam.sana azerbaycan erkek isimleri söyleyim ogluna koy😹😹😹