Bebeğin büyüyor. Ağırlık hissetmen çok normal. Sakin ol şiddetlenirse zaten doktora gidersin. Ayrıca kontrolünüz ne zaman? Üşüttüğünüzü de anlamıyor olabilirsiniz karnınızda sancı gibi de olabilir. Sıcak tutun sırtınızı karnınızı. Dinlenin yan yatın. Bende 30 hafta 3 günlük devam ediyorum