Kızlar dün dışarda işim vardı bebegi annem biberonla yedirdi ama normaldede veriyoduk ben evde yokken geceden beri çocuga bişey oldu memede ağlıyo deli deli hareketler yapıyo emmek istemiyo ayakta emzirdim zar zor biberondan oldugunu düşünmüyorum aslında çünkü ilk seferi değil noldu benim oğluma çok bunaldım aç kaldı çocuk