Benim ilk doğumum 33 de sancımın gelmesiyle normal isterken sezaryene dönmüştü ama bebeğim doğuma hazırdı ve süreç normal ilerlemişti doğumu bebek başlatmıştı yani anlatabildim mi bilmiyorum şimdi yine sezaryen olacağım mecbur ama gün falan alıp gitmek istemiyorum yine bebrğim bi işaret versin ve doğumu o başlatsın istiyorum böyle bir durum mümkün mü doktorlar izin veriyor mu yoksa risk sayıp gün mü veriyorlar