Herkese Merhaba güzel anneler. 25 haftalık hamileyim. İnşallah bir oğlum olacak ama isim seçemiyoruz. Daha doğrusu ben isim beğenemiyorum. İsim konusunda takıntılarım var 😅 Öz Türkçe isim olmalı, dini isim düşünmüyoruz ( taşıması zor ve iki isimli olmalı öyle olursa oda uzun olacağı için). İsim önerilerinizi bekliyorum. Belki diğer anneler için de fikir olur. Bir kaç isim beğendim sizce hangisi?
Önceden teşekkürler 🙏🏻☺️🌸