Canaa Yürüme, yürüme, yürüme + depend hastanede kaldıgın sürece büyük rahatlık bıde yüksek bel pıjamalar.. Benım acı esıgım yüksek değildir asla ama hıc agrım olmadı 15 güne toparlanıp annemden evıme dönüp tekrar aynı evde nasılsam öyle devam ettım 🥰 bende baş ağrısı vs olmadı şükür 🤲 yürürken ben karnımı tutup yuruyordum 🙊 öyle daha rahattım