Ulkumom Kızlar sizce hangi ismi oğluma koyayım. İlk ismini babası istiyor 2. İsmi ben. Ama ikinci isme karar veremiyorum. Yakışacak bir öneriniz var ise sunabilirsiniz. Kültigin Kağan Kültigin Kutay
asyapnrhkn Ulkumom ikisinide koymayın bence zor isimler söylemesi de zor çocuk içinde zor tek isim her zaman iyidir
Mutlu_Bir_Anne3 Ulkumom Öncelikle sağlıkla alın kucağınıza. Yanlış anlamayın lütfen, neden iki isim? Çok uzun, ileride zorlanır. Bence tek Kağan çok güzel 👍🏻
Ulkumom mlsmrtgl asyapnrhkn Hayalperest1 Deletedmom_297 mlsmrtgl Hanımlar eşim Kültigin konusunda çok ısrarcı değiştirtemiyorum 😂😂😂
Ulkumom Mutlu_Bir_Anne3 çokmteşekkür ederim sağolun. Eşim koç burcu. Asla fikrimi değiştiremiyorum ve fikrimi kabul ettiremiyorum 😂 ben Kültigin ismini çok beğenmiyorum AA’ma eşim aşırı istiyor o yüzden bari benimde seslenebileceğim bir ismi seveceğim bir ismi olsun istiyorum.
mlsmrtgl Ulkumom ikna edersiniz siz. Söylenmesi çok zor okulda çocuklar söylemekte zorlanacaklar. Benim oğlumun adı Ahlas biri atlas diyor biri ahnas biri ahlat diyor. Telaffuzu zor bir isim seçmiş eşiniz.
Mutlu_Bir_Anne3 Ulkumom Çok iyi anlıyorum sizi. Her ne kadar isim seçme en çok annenin hakkı olsa da 😅 babaların da fikrini söylemeye hakkı var. Ben de eşimle ortak beğendiğimiz isim olsun isterim. Kültigin Kağan güzel bence ☺️ Adıyla büyüsün inşallah 🙏🏻
Ulkumom Havin49_ dalyaluna35 bebeklerim__ mlsmrtgl Ah hanımlar ahhh 😂😂 eşim ikna olmuyor mecbur koyacagım yaaa 😂😂 o yüzden bari yanına güzel bişey koyayım 😂😂😂
dalyaluna35 Karışmak gibi olmasin ama kültigin zor bir isim değil mi? Anaokulu ve ilkokul dönemlerinde cok zorlanabilir cocugunuz. Bir de iki isim konusunda cok dogru bakmıyorum genelde kimlik karışıklığı yaşıyorlar bi yaşa kadar. Herkes kafasına gore sesleniyor cunku genelde
Havin49_ Ulkumom kız kültiğin ne ben bile söyleyemiyorum bence bu kadar ağır ve söylenmesi zor bi ismi çocuğa koyamyın ama tabiki siz bilirsiniz
dalyaluna35 Ulkumom bence istiyorsa kulağına okunabilir bu sekilde bir ikna etme yöntemi kullanabilirsiniz ilkokulda yaşayacağı zorlukları zorbalık durumlarını anlatırsanız belki ikna olur 😌
Nur9707 Ulkumom kötü giyin koymanızı anlıyorum ama ben izah etmesi daha kolay isimler koymaktan yanayım her zaman
bebisleben Ulkumom çocuk yaşlarını da düşünmek lazım kültigin ismiyle dalga geçerler vazgeçsin bence 🫠
zeynepctk Ulkumom Kutay daha güzel ama Kültigin’i bilemedim söylemesi zor ve isim çok uzun oluyo gibi geldi