Hayalperest1 15 gün oldu doğum yapalı iç dış dikişlerim vardı vajinamda aşırı kaştını var tatlı tatlı temiz de baktım acaba iyileştiği için mi birde otururken yürürken baloncuk hissi oluyor neden
tkrekekk Hayalperest1 kaşınıyorsa iyileşiyordur doktora görünün her zaman herşeyin önünü almak iyidir