tupbebekannesi522 5/11 98 di. (Transferin 8. Günü) 7/11 bugün 157 (10. Günü) çıktı. Sizce nasıl. Ama yerler farklı biri sağlık ocağının biri özelin. 2 gün sonra tekrarlayacağım. İnşallah sağlıklıdır 🤲🏻 İçimin rahatlamasına ihtiyacım var 🥺
melikeetrcnglr tupbebekannesi522 dediğin gibi yerleri farklı. Aynı yer ve aynı saat olmalı . Sağlıkla kavuşun inşallah
ghostty tupbebekannesi522 erken günlerde kan verdiğiniz için değer düşük gibi görünüyor çok normal yani. Artış iyi gözüküyor. İnşallah güzel haberler alırsınız🤗
tupbebekannesi522 melikeetrcnglr AMİN İnşallah. Çok sağolun. bu 4. Transferim var daha önce kimyasalım ve düşüğüm de var o yüzden biraz endişelendim🥲