didembrss teşekkür ederim Allah razı olsun adetim 30 gün gecikme ile 1000 üstü çıktı ve ne kese ne bebek görünmedi bir hafta sonra gel dedi o bir hafta içersinde hem ağrı hem kanama hem sancı oldu 9 gün bekleyebildim çünkü dayanamadım kan gördükten sonra gitim 42 gün gecikme ile hem bebeği hem keseyi gördük hastaneye gitmeden iki gün önce dedim sağlık ocağında vereyim bakayım yükselme var mı acaba diye 2883 çıktı iki gün sonra gittiğimde zaten bebeği görünce tekrar kan vermeye gerek kalmadı dedi çok şükür ama benim belirtilerim vardı 15 gün geçince adetim,,, başlamıştı hissediyordum🥰❤️