Kızlar bebeğim 6 aylık ve ben 6 haftalık hamileymişim. Kara kara düşünüyorum Yandım diyorum. Tüp bebek le olmuştu kendiliğinden olmaz sanmıştım ama bir sürpriz ile karşılaştım. Böyle bir durum yaşayan varmııı Beni bi motive edin Psikolojim çok kötüüü