Arkadaşlar 29 yaşındayım 11 aylık bebeğim var ilk doğumum , hapşırma öksürme sonrası idrar kaçırmam var henüz gidemedim ama iki üç hatadır da sanki adet oluyormuşum gibi hisle damla şeklinde idrar kaçırmam var böyle bir durum yaşayan oldu mu süreç ve tedavi nasıl oluyor doktor nasıl bakıyor acaba 🤔