Busraynr Kızlar 2 haftadır geceleri uyuyamıyorum dalamıyorum östorojen hormonu çok artınca uyutmazmış yani chatcpt öyle dedi o da cinsiyeti kız olabilir dedi çok saçma geldi tabi ama geceleri bu dönemde uyuyamayan var mı ? 🥹
PapatiA Busraynr ben geceleri uyuyamıyordum gündüzde sürekli uykulu oluyordum geçti ama sonradan cinsiyet erkek
mrvmitawa Benim birkaç gün önce öyleydi kafayı yemek üzereydim. Ama bu durum bende 3 veya 4 gün sürdü sonra geçti çok şükür. Şu an tam 10. Haftayı tamamladık. Dua edin şifa isteyin Allahtan. Ben duayla düzeldim sanırım 😁