Biberon, emzik, göğüs pompası ne zaman ne için kullanılıyor hiç bilmiyorum. Yani emzik neden veriyoruz mesela bebeğe vermezsek ne olur verirsek ne olur? Ya da zaten emzirmiyor muyuz biberon neden kullanıyoruz emmeyi redderse mi? Göğüs pompasından sütü biberona döküp bebeğe veren anneler emzirmek yerine niye öyle yapıyor? Sütüm normal gelecekse o pompaya ihtiyaç duymam belki yine de almalı mıyım? Alacağım ama neden alıyorum bi aydınlatır mısınız beni? 😂